UKK

Tältä sivulta löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta johonkin sinua askarruttavaan, ole rohkeasti meihin yhteydessä!

Mihin kaikkialle Boxeja voi lähettää?

Boxeja voi tällä hetkellä lähettää kaikkialle Suomeen Ahvenanmaata luukuunottamatta. Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Voiko Boxin lähettää ulkomaille?

Valitettavasti Boxeja ei voi tällä hetkellä lähettää ulkomaille, mutta teemme kovasti töitä jotta voimme tarjota mahdollisuuden muistaa myös ulkomailla olevia läheisiänne. Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Voinko valita Boxin toimitusajan?

Voit valita toivotun toimitusajan tilausta tehdessäsi. Boxit pyritään toimittamaan aina mahdollisimman lähellä toivottua toimitusaikaa, mutta valitettavasti emme voi taata kuljetusyhtiöiden toimitusaikoja. Jos toivot toimitusajaksi viikonloppua, pyrimme toimittamaan Boxit aina edellisenä arkipäivänä vastaanottajalle. Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Kauanko Boxin toimitus kestää?

Boxin toimitus kestää tällä hetkellä noin 2-6 arkipäivää tilauksesta. Teemme jatkuvasti töitä tämän ajan lyhentämiseksi, ja toivomme saavamme pian myös Express-toimitukset käyttöön! Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Kuinka paljon Boxin lähetys maksaa?

Boxin toimitusmaksu riippuu siitä, minkä toimitustavan valitset. Boxeja voit lähettää Postin tai Matkahuollon kautta, ja tarkan hinnaston löydät toimitusehdoistamme ja kassasivulta tilausta tehdessäsi. Yhden Boxin lähettäminen maksaa 6,90-10,90 toimitustavasta riippuen. Toimituskustannukset veloitamme erikseen, sillä haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden valita toimituksen. Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Voinko lähettää useampia Boxeja samalle vastaanottajalle?

Ehdottomasti! Voit valita tilaukselle niin monta Boxia kuin haluat.

Voinko lähettää useampia Boxeja eri vastaanottajille samalla tilauksella?

Boxeja voit lähettää yhdelle vastaanottajalle kerrallaan. Mikäli haluat lähettää useampia Boxeja eri vastaanottajille, tulee sinun tehdä tämä tilaus kerrallaan: klikkaa Boxi koriin, kirjoita viesti, lisää tiedot ja maksa. Tämän jälkeen voit tehdä samalla tavalla taas uuden tilauksen toiselle vastaanottajalle. Voit lukea lisää toimituksista toimitusehdoistamme.

Haluan tilata useita Boxeja samalla teemalla eri vastaanottajille, miten toimin?

Ole rohkeasti meihin yhteydessä 5 tai sitä suuremman määrän tilauksissa. Räätälöidään yhdessä sinun tarpeisiisi sopivat Boxit. Meiltä voit tilata esimerkiksi ihanat kiitoslahjat hääseurueelle tai yhteensopivat polttariboxit kaikille osallistujille. Tarjoamme myös yrityksille ja yhteisöille suunniteltua BusinessBoxi palvelua, joissa boxit niin ikään räätälöidään yrityksen tarpeisiin sopiviksi.

Voiko Boxeja tilata laskulla?

Boxilla on käytössä Jousto-lasku yksityishenkilöille, jolla voit maksaa tilauksesi. Yrityksille ja yhdistyksille sekä yli 10 Boxin tilauksiin teemme tarjoukset erikseen, ja meillä on käytössä laskutus tätä varten. Lisää tietoa BusinessBoxeista saat täältä

Voiko Boxin lähettää ilman korttitekstiä?

Voi. Tällöin laitamme Boxin mukaan pelkän kortin ilman tekstiä. Voit yksinkertaisesti jättää tekstikohdan tilausta tehdessäsi tyhjäksi, jolloin emme kirjoita korttiin tervehdystä.

Ovatko tuotteet samat kuin kuvissa?

Kyllä! Kaikki tuotteet ovat samoja kuin kuvissa, ainoastaan värit tai kuosit saattavat vaihdella esimerkiksi tekstiileissä tai asusteissa. Pyrimme kuitenkin aina siihen, että Boxin sisältö vastaa mahdollisimman hyvin tuotekuvia.

Tilaamani Boxi toimitettiin toivotun toimitusajan jälkeen, miksi?

Pyrimme aina toimittamaan Boxit mahdollisimman lähellä toivottua toimitusaikaa, mutta emme valitettavasti pysty takaamaan toimituksia tarkkoina päivinä. Emme myöskään ole vastuussa kuljetusyhtiöiden aiheuttamista viivästyksistä toimituksissa, ja suosittelemme olemaan näistä yhteydessä suoraan kuljetusyhtiöön. Voit tutustua tarkemmin toimitusehtoihimme täältä.

Mistä tuotteet tulevat?

Boxeissa olevat tuotteet tulevat usealta eri toimittajalta, pääosin Suomesta ja muualta Euroopasta. Pyrimme tukemaan suomalaista pienyrittäjyyttä mahdollisimman paljon, ja nostamaan suomalaisten yrittäjien tuotteita Boxeihin mahdollisimman usein. Lisäksi pyrimme tilaamaan ulkomaisia tuotteita mahdollisimman paljon suomalaisten tukkuliikkeiden kautta.

Miten Boxit pakataan?

Boxit pakataan mahdollisimman ekologisesti. Boxi itsessään on tukevaa materiaalia, joten sen lisäksi erillistä lähetyslaatikkoa ei tarvita. Jotta Boxi ei kuitenkaan peity kuljetustarroihin tai likaannu, käärimme Boxin lisäksi vielä paperiin.

Ovatko pakkausmateriaalit kierrätettäviä?

Kyllä! Panostamme mahdollisimman ekologisiin pakkausmateriaaleihin ja pyrimme välttämään muovin käyttöä kaikissa pakkauksissamme. Boxit on valmistettu kierrätettävästä pahvista ja kartongista. Boxien täytteet ovat kierrätettävää paperia.

Mistä saan ostamani Boxin seurantatunnuksen?

Kun olet tehnyt tilauksesi ja maksanut sen, saat tilauksestasi tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Seurantatunnuksen lähetyksellesi saat myös sähköpostiisi kun Boxisi lähtee meiltä matkaan.

Soittaako kuljetusyhtiö vastaanottajalle?

Jos olet valinnut toimitustavaksi kotiinkuljetuksen on kuljetusyhtiö yhteydessä vastaanottajaan toimitusajan sopimiseksi.

Miksi saan tilausvahvistuksen?

Lähetämme jokaisesta tilaamastasi Boxista sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jotta tiedät meidän vastaanottaneen tilauksesi. Mikäli et saa tilausvahvistusta 24 tunnin kuluessa tilauksestasi, olethan meihin yhteydessä.

Laitoin vahingossa vastaanottajan osoitteen väärin, mitä teen?

Mikäli olet saanut tilauksestasi tilausvahvistuksen, mutta et vielä seurantatunnusta ja tietoa lähetyksestä, ole meihin yhteydessä mahdollisimman nopeasti, jotta saamme muutettua osoitteen oikeaksi. Jos pakettisi on jo lähtenyt matkaan, suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan kuljetusyhtiöön mahdollisimman nopeasti. Mikäli pakettisi palautuu meille virheellisen osoitteen vuoksi, olemme sinuun yhteydessä. Palautuneista lähetyksistä veloitamme 10 euron uudelleenlähetysmaksun uuden toimitusmaksun lisäksi. Lisää tietoa löydät toimitusehdoistamme.

Meneekö Boxin mukana kuitti vastaanottajalle?

Ei. Ainoastaan sinä tilaajana saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka toimii kuittina tilauksestasi.

Vastaanottaja ei pysty vastaanottamaan pakettia, mitä teen?

Ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian, niin pyritään yhdessä löytämään ratkaisu. Mikäli pakettisi on jo matkalla ja olet saanut seurantatunnuksen, suosittelemme olemaan suoraan yhteydessä kuljetusyhtiöön, ja sopimaan asiasta heidän kanssaan.

Seurannan mukaan Boxi on viety vastaanottajalle, mutta hän ei ole saanut sitä, mitä teen?

Tällaiset tilanteet ovat erittäin harvinaisia ja sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan kuljetusyhtiöön jolta vahvistus toimituksesta on tullut. Me Boxilla emme valitettavasti pysty vastaamaan kuljetusyhtiötä koskeviin kysymyksiin suoraan.

Boxin sisältö on vaurioitunut kuljetuksessa, miten toimin?

Mikäli Boxin sisältö on selkeästi vaurioitunut, olethan meihin yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun vastaanottaja on kuitannut paketin vastaanotetuksi. Näin voimme yhdessä miettiä parhaan ratkaisun tilanteeseen.

Mistä löydän lisätietoja tuotteista ja niiden ainesosista?

Löydät kaikkien Boxeissa olevien tuotteiden tiedot jokaisen Boxin sivuilta. Mikäli sinulla on tarkentavia kysymyksiä niihin liittyen, ole rohkeasti yhteydessä meihin! Koska Boxien sisällöt vaihtuvat säännöllisesti, emme pidä niistä listaa sivuillamme.

Boxin tavarat eivät vastaa kuvassa olleita täysin, miksi?

Pyrimme aina toimittamaan kaikki Boxit niin, että niiden sisältö vastaa mahdollisimman hyvin kuvien tuotteita. Eroja saattaa kuitenkin esiintyä hieman esimerkiksi tekstiilien ja asusteiden kuoseissa ja väreissä – emme siis voi taata näiden täyttä vastaavuutta.

Tilasin aiemmin Boxin, mutta nyt en löydä sitä enää sivuiltanne, miksi?

Valikoimamme Boxit ja kokonaisuudet vaihtuvat säännöllisesti, sillä haluamme tarjota sinulle mahdollisimman paljon vaihtelua ja päivitämme valikoimaamme jatkuvasti. Etsimme myös kiivaasti uusia, mielenkiintoisia ja hauskoja tuotteita valikoimaamme, ja haluamme tottakai jakaa kaikki uutuudet kanssasi mahdollisimman pian! Tilaa siis Boxisi pian, sillä niitä on vain rajoitettu määrä!

Voinko muuttaa Boxin sisältöä ja yhdistellä eri tuotteita kustomoituun Boxiin?

Valitsemme kaikki tuotteet Boxeihin huolellisesti ja tällä hetkellä kustomoituja Boxeja voidaan rakentaa yli 10 Boxin tilauksiin. Mutta ei hätää – teemme lujasti töitä, jotta saisimme pian mahdollisuuden kokonaan kustomoituihin Boxeihin! Pysy siis kuulolla ja seuraa meidän ajankohtaisia tapahtumiamme Facebookissa ja Instagramissa, niin tiedät ensimmäisten joukossa uusista tuulista!

Lahjan saaja haluaa palauttaa Boxin, miten toimimme?

Kaikilla Boxeilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli vastaanottoja ei ole syystä tai toisesta tyytyväinen Boxiin ja haluaa palauttaa sen, tulee tilaajan olla yhteydessä palautusta koskien meihin – Boxia ei voi siis palauttaa toisen henkilön puolesta, vaan palautuksen tulee tapahtua tilaajan toimesta. Mikäli tällainen valitettava tilanne tulisi, olethan meihin yhteydessä.

Lahjan saaja ei ollut tyytyväinen Boxiin, miten toimin?

Kerro meille miksi näin on, ja edetään siitä! Toivomme, että jokainen lahjan saaja on tyytyväinen Boxiinsa, mutta mikäli näin ei jostain syystä ole, haluamme ilman muuta tietää siitä! Ole siis yhteydessä meihin ja ratkotaan asiaa yhdessä!

Haluaisin tarjota tuotteitani Boxeihin, mihin olen yhteydessä?

Otamme mielellämme tietoa kaikenlaisista tuotteista jotka voisivat sopia Boxeihin! Mikäli haluat tarjota tuotteitasi osaksi Boxeja, ole yhteydessä meihin ja kerro tuotteistasi sekä liitä mukaan tarvittavat tiedot, niin palaamme asiaan pian!

Haluaisin tehdä yhteistyötä Boxin kanssa, kehen voin olla yhteydessä?

Laita meille viestiä ja kerro itsestäsi sekä siitä, millaisesta yhteistyöstä olet kiinnostunut! Kuulemme mielellämme kaikenlaisista yhteistyöajatuksista – me haluamme ajatella myös Boxin ulkopuolelta!